9 תשובות
ברור
שואל השאלה:
זה אני חחח
זה אני חחח
אם הוא היה בן 17-18, שוקל קצת יותר כי הוא רזה (אבל לגיל 14 זה בסדר נראה לי), כן למה לא
אולי... אבל רק אם הוא בן 17 עד 19
שואל השאלה:
אני לא שחיף אני רזה אבל לא שחיף
אני לא שחיף אני רזה אבל לא שחיף
שואל השאלה:
אני מחכה ליגבוה עוד קצת ואז אני יפתח מסת שריר
אני מחכה ליגבוה עוד קצת ואז אני יפתח מסת שריר
שואל השאלה:
קראתי בגוגל שאני צריך להיתרכז בגביה שלי ולא בשרירים אבל בגיל 19 אני יפתח מסת שריר
קראתי בגוגל שאני צריך להיתרכז בגביה שלי ולא בשרירים אבל בגיל 19 אני יפתח מסת שריר
שואל השאלה:
אני לא כזה רזה
אני לא כזה רזה
שואל השאלה:
אם את תיראי אותי את תגידי שאני סבבה
אם את תיראי אותי את תגידי שאני סבבה
באותו הנושא: