9 תשובות
ברור
שואל השאלה:
זה אני חחח
אם הוא היה בן 17-18, שוקל קצת יותר כי הוא רזה (אבל לגיל 14 זה בסדר נראה לי), כן למה לא
אולי... אבל רק אם הוא בן 17 עד 19
שואל השאלה:
אני לא שחיף אני רזה אבל לא שחיף
שואל השאלה:
אני מחכה ליגבוה עוד קצת ואז אני יפתח מסת שריר
שואל השאלה:
קראתי בגוגל שאני צריך להיתרכז בגביה שלי ולא בשרירים אבל בגיל 19 אני יפתח מסת שריר
שואל השאלה:
אני לא כזה רזה
שואל השאלה:
אם את תיראי אותי את תגידי שאני סבבה