8 תשובות
הפרו מאקס
מן הסתם הפרו מאקס
11 עם 2 מצלמות , עם השלוש זה סתם מיותר מכוער ויותר כסף שלא נדבר על הפרו
הפרו מקס אבל ה11 הרגיל הכי משתלם
pro max
מן הסתם שהפרו, אבל בכללי הם לא וואו
אם את קונה אז את ה11 הרגיל
לי יש אותו ואני בכלל לא מוצאת שימוש למצלמה השנייה שלו אז הפרו מקס עם השלוש מצלמות ממש מיותר לדעתי וזה יותר איזה אלף שקל
לי יש אותו ואני בכלל לא מוצאת שימוש למצלמה השנייה שלו אז הפרו מקס עם השלוש מצלמות ממש מיותר לדעתי וזה יותר איזה אלף שקל
אנונימית
זה לא רק העדשת מצלמה, זה גם איכות מסך, לכי לחנות ותראי תהבדלים לאייפון 11 הרגיל יש מסך lcd, יש לי אותו והמסך באמת באיכות נמוכה ויש לי אנדרואיד מלפני 4 שנים שהמסך שלו הרבה יותר טוב מהאייפון 11 הרגיל, אם יש תקציב עדיף את הפרו או הפרו מקס.
אנונימי
באותו הנושא: