7 תשובות
הכל לפח
את המערכת עצמה, הלימודים במסגרת " בית ספר" פשוט לא נכונים להרבה מאוד ילדים
הכול
הכל מטומטם ואידיוטי הכל מסודר בתוך מערכת מפגרת לא נותנים לתלמידים זמן לנשום בכיתות הגבוהות אני מרגישה שאני מנצלת את שנות הנעורים האחרונים שלי בלדחוף תראש שלי לתוך ספר שגם ככה לא יצא לי מהידע והחומר הזה פאקינג שום דבר

סאמ***ק


שלא נדבר על הבגרויות בחמש יחל מתמטיקה, פשוט לא אציין אותם בכלל כי כבר התייאשתי.
לעשות מאמצים בלהבין את החומר במקום בלשנן אותו בכמויות מטורפות. סיימתי יב ואני זוכר אולי קטעים בודדים ממקצועות כמו היסטוריה תנך וספרות (וחבל כי אפשר ללמוד הרבה ממקצועות כאלה ) , גם במתמטיקה לא טרחתי להבין אלא רק למדתי כדי לעבור. פחות מבחנים.
CQ
אם הם היו מפעילים קצת יותר את הראש הם היו מוצאים שיטות חכמות יותר מאשר ביצפר.

מי חשב על זה שזה יהיה אחלה רעיון לדחוף 30 ילדים לכיתה אחת ופשוט ללמד הכל בבום אחד בלי לתת לילדים לעשות כלום אלא רק לשבת ולהקשיב למורה?
אשכרה ללמד דברים שיעזרו בחיים וגם לא ללמוד עד 16 בכיתה לחזור הביצה ב16:30 ולצפות שאנחנו גם נלמש גם נעשה שיעורי בית גם נתוכנן למבחנים בשעתיים