10 תשובות
זה כבר נעשה, פשוט פעם הבאה אל תעשי את זה אם את מתחרטת אחר כך.
שואל השאלה:
אני מבואסת כי מלא פעמים גיליתי לה ואז היא קיבלה ציון טוב ואפילו לא אמרה לי תודה... ^
אנונימית
אז מה אם גילית לה? ערך העזרה והחברות חשוב יותר מכל מה שלומדים בבית ספר
שואל השאלה:
אבל היא אפילו לא אומרת לי תודה
אנונימית
למה להתחרט? עשית משהו טוב, עזרת לה. ועזרת גם לעצמך כי את גם מחזקת את הקשר ביניכן וגם נהיית אדם שנותן יותר מעצמו. באמת שאין עם זה שום בעיה המורים מנסים לגרום לך להרגיש אשמה סתם, זאת אשמת הבחורה שמעתיקה לא שלך
לא בא לי לבאס אותך אבל מבחן הכיתה ז לא משפיע על כלום ושום דבר
אם כבר היום היא לא משקיעה בזה אז בעתיד אין לה סיכוי בכלל
מתמטיקה זה משהו שחייבים להבין
עזבי אותך כולה מבחן
כיתה ז לא משנה בכלום אם היא לא מבינה את הבסיס היא לא תצליח בעתיד.
אבל מה שכן לא קשור למקודם אין שום סיבה שתתחרטי את עזרת לחברה וזה מה שחשוב. גם אני נותנת לחברות להעתיק לפעמים.
אבל תעשי איתה שיחה. תגידי לה שאם היא לא תשקיע עכשיו החיים שלה לא יהיו טובים. שאת לא תיהיה כל החיים כדי לעזור לה. ובבגרויות את בכלל לא תוכלי לעזור לה. אז היא צריכה להשקיע מעכשיו כדי להצליח ללמוד, להבין. פשוט תעשי איתה שיחה מלב ללב. תגידי לה שהיא חייבת לעשות חזרה. שאת משקיעה בשביל להצליח וזה לא סתם. אז גם היא צריכה לעשות את אותו הדבר אם היא רוצה להצליח בחיים. זה מה שאני עושה לחברות שעושות תי אותו הדבר ואפילי לא מודות. מסתכלות עליי כמובן מאליו שני צריכה לעזור להן ועוד כועסוצ עליי על זה שאני כועסת עליהן שכל הזמן הן מעתיקות בלי להשקיע. אז גם לי זה קורה. ואפילו יותר גרוע. אני לא מתחרטת כי אלו חברות שלי אבל כן תגידי לה שאת מאוכזבת. ותעשי איתה שיחה. זה יעזור.
העמוד וחצי שלך שווה רק לרבע מהציון... ומה הקטע שלך יא חברה מגעילה
שואל השאלה:
אני עוד?!
לא אכפת לי לעזור אבל לפחות שתגיד תודה! ^
אנונימית
יש מצב שהיא אמרה לך תודה ולא שמת לב או שהיא לא שמה לב ובטעות שכחה להגיד תודה...