13 תשובות
שנתיים.
ארבע שנים וקצת עם lg g4
אני מרגישה ממש מוכשרת פה עם שיא של שנה וחודש או משהן כזה
חצי שנה
כמעט 3 שנים
לפני חודש ככה החלפתי לאייפון שיש לי עכשיו
לפני חודש ככה החלפתי לאייפון שיש לי עכשיו
שואל השאלה:
חח לתגובה הראשונה
אני רבע תימנייה בנוסף למצרית,זה מסביר המון חח
ודבר שני אפילו צללתי איתו בבריכה אלא שהוא היה עם סדקים קטנים
ואז הוא שרד אחרי התיקון
ולא סתם דיברת על הסוללה,גם אני התעצבנתי על זה,מתחממת מהר מדיי ידוע,הכנסתי אותו למקרר ואחר כך גם הסוללה הוחלפה.
חח לתגובה הראשונה
אני רבע תימנייה בנוסף למצרית,זה מסביר המון חח
ודבר שני אפילו צללתי איתו בבריכה אלא שהוא היה עם סדקים קטנים
ואז הוא שרד אחרי התיקון
ולא סתם דיברת על הסוללה,גם אני התעצבנתי על זה,מתחממת מהר מדיי ידוע,הכנסתי אותו למקרר ואחר כך גם הסוללה הוחלפה.
חמש שנים עם הנוכחי שלי
(אייפון 6)
(,:
(אייפון 6)
(,:
שואל השאלה:
עברת אותנו חח
עברת אותנו חח
הוא עבר מלא תיקונים אבל )):<
שואל השאלה:
ומשתלם?
ומשתלם?
אני מחליף טלפון כל פחות משנה.. זה נורא
שואל השאלה:
חח לגמריי
הוא לא רגיש לקור אגב,רק למים בגלל שאין לו מסך זכוכית(הוא היה עם סדקים).
חח לגמריי
הוא לא רגיש לקור אגב,רק למים בגלל שאין לו מסך זכוכית(הוא היה עם סדקים).
שנה וקצת אבל אני מחליפה
באותו הנושא: