77 תשובות
את לא שפויה, מאוד מקווה שזה ספאם.
בכל מקרה,תשכחי מזה, זה לא יילך.
אם הוא מסתכל לכיוון לילדה בת 13 זה כבר נחשב לפדופיליה.
בכל מקרה,תשכחי מזה, זה לא יילך.
אם הוא מסתכל לכיוון לילדה בת 13 זה כבר נחשב לפדופיליה.
זה אפילו לא קרוב ללהיות בסדר
מה? לא . ממש לא! את קטינה. זה לא חוקי . תעצרו את זה ומיד.
לא, זה לא בסדר.
אפילו מבחינת החוק זה לא בסדר.
אני מקווה שמדובר בטרול וזה לא אמיתי כי אם כן זה פשוט נורא.
אפילו מבחינת החוק זה לא בסדר.
אני מקווה שמדובר בטרול וזה לא אמיתי כי אם כן זה פשוט נורא.
זה לא בסדר, זה נורא.
זה לא חוקי. ממליץ לך להיפרד ממנו. שלא ינצל אותך או יפגע בך.
זה לא חוקי. ממליץ לך להיפרד ממנו. שלא ינצל אותך או יפגע בך.
אנונימי
זה שאת מאוהבת זה הדלקות, בגיל הזה זה נורמלי זה לא נורא. מה שנורא שעוד נייה שכבתם, זו אשמתו בלבד. הוא צריך לשים לזה סוף ולקחת פיקוד על זה. חבל. נורא מאוד
הוא מנצל אותך..
את עוד ילדה..את בגיל הזה ממש לא צריכה לשכב
שואל השאלה:
לא חשבתי שאני בכלל התאהב בו אבל זה ככה יצא ואני עוד מתלבטת אם לספר לאחי על זה או שפשוט לשכוח ממנו שזה קשה
לא חשבתי שאני בכלל התאהב בו אבל זה ככה יצא ואני עוד מתלבטת אם לספר לאחי על זה או שפשוט לשכוח ממנו שזה קשה
כן תספרי לאחיך, שיתלונן עליו במשטרה וידע מי החברים שלו ומי לא. אני בהלם.
תכלס? לטובתך כדאי שפרקי עם אח שלך. השני שמנהל איתך יחסים היה צריך להשתלט על עצמו ולא להגיע למצב כזה, בכלל בקשר זוגי עם ילדה בת 13.
תפרקי מלשון *לפרוק* לא *לפרק*
שואל השאלה:
אח שלי פשוט יהרוג אותי השלמנו רק לפני חודש שלא דיברנו שלוש חודשים ואם אני אגיד לו את זה אז בכלל.... אני מעדיפה פשוט לשכוח ממנו כי הוא גם עשה את זה.
אח שלי פשוט יהרוג אותי השלמנו רק לפני חודש שלא דיברנו שלוש חודשים ואם אני אגיד לו את זה אז בכלל.... אני מעדיפה פשוט לשכוח ממנו כי הוא גם עשה את זה.
גם עשה את זה?.. אין לי מילים
לא לשכוח, בן אדם כמוהו צריך להיכנס לכלא, אם רשמת פה שאלה, זה מפריע לך, עובדה. וימשיך לרדוף אוץך אם לא תעשי משהו בנידון
שואל השאלה:
עשה יענו פשוט שכח ממני לא משהו אחר
עשה יענו פשוט שכח ממני לא משהו אחר
להתלונן עליו, לכי תדעי אם הפדופיל הזה לא מחפש עוד קטינות.
שואל השאלה:
אני לא מוכנה לעשות את זה אני בכלל לא יודעת למה דיברנו קיצר הכל באשמתי אבל תודה בכל זאת.
אני לא מוכנה לעשות את זה אני בכלל לא יודעת למה דיברנו קיצר הכל באשמתי אבל תודה בכל זאת.
אז תחסמי אותו, תעברי הלאה וזהו.
תתרחקי ממנו ואם יש משהו ששוב חוזר ביניכם, תפעלי. כי אני מניח שככה או ככה עכשיו לא תעשי כלוםת
תתרחקי ממנו ואם יש משהו ששוב חוזר ביניכם, תפעלי. כי אני מניח שככה או ככה עכשיו לא תעשי כלוםת
שואל השאלה:
אוקי תודה❤
אוקי תודה❤
לא חוקי!
הוא בגיר ואת קטינה.
וגם, זה חוקי לשכב רק מגיל 14.
אז לא, זה ממש לא בסדר.
הוא בגיר ואת קטינה.
וגם, זה חוקי לשכב רק מגיל 14.
אז לא, זה ממש לא בסדר.
הוא לא שפוי
מה הוא מנסה להזרים ילדה בת 13? פשוט פדופיל
מה הוא מנסה להזרים ילדה בת 13? פשוט פדופיל
אנונימית
זה ממש אבל ממש לא בסדר, אני מתפלא עליו ועלייך.
מה חסרים בנים בגילך שהלכת לבנים בגיל 19, הוא ירצה דברים שאת לא תוכלי לספק לו (באמת תחשבי שנייה מה יש לבן אדם בן 19 לחפש בילדה 13.)
אם את באמת "אוהבת" כדי לך לעזוב אותו, הוא יכול להיעצר בגלל הקשר ביניכם זה לא חוקי.
ההורים שלך והאח שלך סביר להניח שלא יקבלו את הקשר הזה. איך הגעתם למצב שאת כמעט שוכבים זה ממש אבל ממש לא בסדר.
אני בצד שלך באמת אבל בשביל לעזור לך את צריכה קודם לעזור לעצמך, את עדיין לא התחלת בגרויות (ויש לך עוד מלא זמן) והוא בצבא כבר, באמת זה לא ילך.
מה חסרים בנים בגילך שהלכת לבנים בגיל 19, הוא ירצה דברים שאת לא תוכלי לספק לו (באמת תחשבי שנייה מה יש לבן אדם בן 19 לחפש בילדה 13.)
אם את באמת "אוהבת" כדי לך לעזוב אותו, הוא יכול להיעצר בגלל הקשר ביניכם זה לא חוקי.
ההורים שלך והאח שלך סביר להניח שלא יקבלו את הקשר הזה. איך הגעתם למצב שאת כמעט שוכבים זה ממש אבל ממש לא בסדר.
אני בצד שלך באמת אבל בשביל לעזור לך את צריכה קודם לעזור לעצמך, את עדיין לא התחלת בגרויות (ויש לך עוד מלא זמן) והוא בצבא כבר, באמת זה לא ילך.
יש סיבה שיחסים כאלה הם לא חוקיים
הוא מנצל אותך אין לו מה לעשות איתך.
שואל השאלה:
כן הבנתי את זה וגם הוא אבין פתאום שאני קטנה אז פשוט אני צריכה להודות לו שהוא ניתק תקשר המסריח הזה כי אני לא יכולתי לעשות את זה עוד לפני כי מן הסתם התאהבתי בבן אדם טיפש אפס כמוהו אבל אחרי הכל אני גם טיפה הרבה אשמה בדבר הזה
כן הבנתי את זה וגם הוא אבין פתאום שאני קטנה אז פשוט אני צריכה להודות לו שהוא ניתק תקשר המסריח הזה כי אני לא יכולתי לעשות את זה עוד לפני כי מן הסתם התאהבתי בבן אדם טיפש אפס כמוהו אבל אחרי הכל אני גם טיפה הרבה אשמה בדבר הזה
ואו אוקי דבר ראשון לא, זה לא בסדר דבר שני איך לעזאזל הגעת למצב שכמעט שכבתם?
שואל השאלה:
באתי אליו לבית כן כן טעות יודעת
באתי אליו לבית כן כן טעות יודעת
ממש ממש לא בסדר את קטינה תשכחי מזה
מה עובר על הבן אדם שהוא עוד שניה השכיב ילדה בת 13 זה מה שאני שואלת את עצמי. לא הולך לו עם בנות בגילו? תספרי לאחיך ושיתרחק מהבן אדם הזה
לא.... זה לא בסדר טיפ
תתרחקי ממנו הוא מבוגר ממך...
תתרחקי ממנו הוא מבוגר ממך...
זה לא חוקי
עזבי את שגם אם זה היה חוקי
לא את בת 13 תחיי את החיים שיש לך עכשיו אל תחלמי על סקס
עזבי את שגם אם זה היה חוקי
לא את בת 13 תחיי את החיים שיש לך עכשיו אל תחלמי על סקס
זה די לא חוקי... אז לשיקולך.
איזה שכבתם תגידי לי למה שהוא ירצה לעשות את זה ים ילדה בת 13??!!
אנונימית
את בת 13... לשכב בגיל 13 זה מוגזם וממש מוקדם ובטח שאת רוצה להיות עם מישהו בן 19
לאלא זה נורא
^^^^^^^^^כמה אנשים טובים כל הכבוד שאת ככה עוזרים אני מעריך אתכם איזה עם מדהים יש לי זכיתי אוהב אתכם עם יקר שלי❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
וכן אני יודע שהסטיפס יוריד לי את הנקודות אמינות אבל הייתי חייב לומר לכם את זה אמאל'ה איזה נדירים❤❤❤
לא בסדר בן זיניי
שואל השאלה:
בן זיני?
בן זיני?
שמע ישראל לדמיין את אחותי בכלל נוגעת בגבר אני מתאבדת, כולה קטנה. לא מסוגלת לדמיין ילדה בת 13 ביחסים אינטימיים ועוד עם בן 19 זה מחריד
תשמעי חמודה ,קחי מהר צעד אחורה, זה ממש לא בריא ונכון לעשות משהו כזה בגיל הזה, כי לרוב בגיל הזה יש מלא הורמונים משתוללים וזה גורם לדברים לא טובים לקרות (מניסיון אישי זה לא טוב לזרום איתם וצריך להישאר עם ראש על הכתפיים ) עדיף לכם להנמיך קצב ולא לרוץ מהר כל כך לדברים כאלה בפזיזות ובתמימות כי אולי בעתיד זה יכול לפגוע בך. לפני שאת מחליטה לקחת צעד כזה ענק בגיל הזה תחשבי למה את באמת רוצה לעשות את זה כי לפעמים אהבה מעוורת לרעה
מה יש לך?? זה פדופיליה ואת פשוט לא שפויה את כולה בת 13 את בקושי יודעת מה קורה בחיים המיתיים אלוהים
שואל השאלה:
לא אמרתי שרציתי לא חשבתי על זה בכלל באתי אליו מרוב טיפשות לא ידעתי שהוא ירצה את זה.
לא אמרתי שרציתי לא חשבתי על זה בכלל באתי אליו מרוב טיפשות לא ידעתי שהוא ירצה את זה.
וואו לא
שואל השאלה:
אוקי תודה
אוקי תודה
זה יפגע בך... אתם בכול זאת לא יכולים להיות ביחד
ממש לא הוא בן 19 את קטינה... וזה פדופיליה...
אנונימי
שואל השאלה:
חח אוקי
חח אוקי
זה בסדר שאת אוהבת...זה לא בסדר אם תהיו ביחד
לא זה לא בסדר פער יותר מידיי גדול ועם עוד שהיה שכבתם אז בכלל זה נוראי הוא כנראה רוצה לנצל אותך אל תהיי תמימה תפתחי את העניים שלך מבחינת החוק זה לא בסדר והייתי אומרת שגם מבחינת המוסר
את... בת 13.
ועכשיו כתבת את זה באתר שהמשטרה מחוברת אליו, ואגיד לך מראש, זו פדופיליה רצינית והוא יכול להיכנס לכלא.
ועכשיו כתבת את זה באתר שהמשטרה מחוברת אליו, ואגיד לך מראש, זו פדופיליה רצינית והוא יכול להיכנס לכלא.
אנונימית
עלמתי את קטינה והיא בגיר חוקי כבר זה נחשב פדופיליה הוא יכול להישלח לכלא
התאהבות זה דבר נורמלי, אבל כל עוד היא הגיונית. בן 19 שמאוהב בבת 13 זה לא הגיוני. חוץ מזה הוא ניצל אותך כי את קטנה ותמימה (אלא אם כן את לא תמימה). את לא אשמה בזה כי בגיל הזה יש פחות הבנה. תתרחקי ממנו ואל תדברי איתו יותר.
לא.
תרדי ממנו
תרדי ממנו
לא , זה ממש לא בסדר!.
וזה לא חוקי , תתרחקי ממנו.
כי אם הוא מסתכל בכלל לכיוון של ילדה בת 13 שקטנה ממנו ב6 שנים , זה כנראה אך ורק למטרות ניצול!!.
וזה לא חוקי , תתרחקי ממנו.
כי אם הוא מסתכל בכלל לכיוון של ילדה בת 13 שקטנה ממנו ב6 שנים , זה כנראה אך ורק למטרות ניצול!!.
עוד שניה שכבתם?! את אמיתית?! את ילדה
בקושי קיבלת מחזור את כבר כמעט ושוכבת איתו?! כאילו מה לאן התדרדרנו לעזאזל.
רדי מזה מיד
לכי תדעי מה יקרה אם תהיו חברים..
בקושי קיבלת מחזור את כבר כמעט ושוכבת איתו?! כאילו מה לאן התדרדרנו לעזאזל.
רדי מזה מיד
לכי תדעי מה יקרה אם תהיו חברים..
איזה כמעט שכבנו
זה לא בסדר, זה לא חוקי, ואני מקווה שזה לא אמיתי. את בת 13, הוא בן 19 משמע את קטינה והוא לא. ממליצה לך לשכוח ממנו כנראה פשוט נדלקת עליו אני לא חושבת שממש התאהבת בו ופשוט תיגמרי את זה כי חוץ מזה שזה לא הולך לעבוד, זה לא בסדר וזה לא חוקי.
לא
מקווה מאוד מאוד בשבילך שזה ספאם
וחד משמעית לא
וחד משמעית לא
אם זה לא ספאם
אז זה לא נורמאלי בצורה קיצונית ואת חייבת להפסיק את זה במיידית כי זה יכול להתדרדר ולכי תידעי אם זה פדופיל שמנצל קטינות ואם זה את זה יכול להיות כל אחת ואני בטוחה שאת לא רוצה שזה היה לעוד בנות שיחבו את אותו הדבר תנסי לדבר אם היועצת או משהו אם לא ממש בלך אז יש
מלא אתרים שבנות שעברו דברים דומים ניראלי
אז זה לא נורמאלי בצורה קיצונית ואת חייבת להפסיק את זה במיידית כי זה יכול להתדרדר ולכי תידעי אם זה פדופיל שמנצל קטינות ואם זה את זה יכול להיות כל אחת ואני בטוחה שאת לא רוצה שזה היה לעוד בנות שיחבו את אותו הדבר תנסי לדבר אם היועצת או משהו אם לא ממש בלך אז יש
מלא אתרים שבנות שעברו דברים דומים ניראלי
שואל השאלה:
אוקי
אוקי
וואטפאק לא
ואו ממש לא זה מסוכן בשבילך הוא מתעסק עם קטינה כל עוד הוא מעל 18 אין לו זכות לגעת בך תעצרי את זה עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי
כואב לי להסתכל על הצאט פה באמת עצוב לי שאת שותקת על זה
אם הייתם שוכבים אז הייתם עוברים על סעיף 345 א תת סעיף 1 לחוק העונשין
מקווה שתתרחקי ממנו כי הוא לא בישבילך בם אדם בגיל הזה שרוצה סקס ואת עוש לא בגיל של לספק לו את זה
אנונימית
שואל השאלה:
מתרחקת מתרחקת
מתרחקת מתרחקת
יופי בהצלחה
אנונימית
אמ, לא
זה לגמרי לא בסדר אם הוא כמעט שכב איתך זה פדופיליה וזה לא חוקי!
אנונימי
הספאם הכי גרוע ומטריד שראיתי
זה בן זיני?
את בת 13 ורוצה לשכב? תתביישי לך מה זה ייתן לך למה שלא תישארי בתולה? את עדיין קטנה תתחתני אחר כך תעשי מה שאת רוצה. וזה לא נקרא אהבה כי אהבה בא אחרי חתונה כלומר חיים ביחד תן וקח מכבדים אחד את השני מוותרים אחד לשני מגדלים ילדים ביחד וכו.... זה נקרא מוצא חן הבנת יא סתומה? את לא מפספסת כלום אם את לא שוכבת רק מאבדת את הכבוד שלך ונהיית קלה בלי ערכים יענו פתוחה
שואל השאלה:
בפעם האלף אני לא רווצה או רציתי לשכב איתו !!
בפעם האלף אני לא רווצה או רציתי לשכב איתו !!
זה משטרה לכל דבר, תגידי לאח שלך, הוא בטח יבין...