7 תשובות
להתחיל מחר
להספיק כמה שיותר
בהצלחה!!
להספיק כמה שיותר
בהצלחה!!
אנונימית
שואל השאלה:
מחר אני צרייכה להגיש אותה בשיעור שני יש מתמטיקה וזה כבר אחרי הארכה
מחר אני צרייכה להגיש אותה בשיעור שני יש מתמטיקה וזה כבר אחרי הארכה
אנונימית
עדיין יש סיכוי. עוד לא מאוחר מדי
אנונימית
למתי ההגשה ?
אני חושבת שתנסי ותתחילי זה עדיף מלא לעשות כלום , ואם לא הספקת עד מועד ההגשה תבקשי הארכה או עזרה מהמורה בנוגע לשאלות שלא הספקת או שהיו לך קשות
אני חושבת שתנסי ותתחילי זה עדיף מלא לעשות כלום , ואם לא הספקת עד מועד ההגשה תבקשי הארכה או עזרה מהמורה בנוגע לשאלות שלא הספקת או שהיו לך קשות
תעשי מתיקתק פשוט תעתיקי ותסימי מהר
אל תעבדי היום, את כבר לא ערנית. תתחילי מחר, תשבי על זה נגיד שעתיים ואז תעשי הםסקה של שעה ותחזרי לזה שוב, אל תילחצי. למתי העבודה?
להתחיל לעשות
באותו הנושא: