9 תשובות
אף אחד לא נולד גזען
זו דעה שמגבשים במהלך החיים
שואל השאלה:
אני הכי לא גזענית בעולם זה ממש לא יפה לאמר בלי לדעת
אנונימית
איפה שמעת את השטויות שהחלטת לומר כרגע?
שואל השאלה:
כי ילד לבן רואה נגיד מישו שחור הוא יכול לשים לב שהוא שונה ממנו ולא בקטע רע והבחירה להיות גזען היא כשמבינים
אנונימית
כן כי ילדים הם רעים אבל הם לא נולדים עם המחשבות האלה מעצמם
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוונת שזה הטבע של הילדים לפתח כאלו מחשבות..
תתעמקו דקה בשאלה שלי במקום להחליט שאני גזענית כי אני ממש לא..
אנונימית
זה הטבע כן
אנונימי
לא באתי בכלל בקטע כזה, היית צריכה להבהיר שלזה את מתכוונת כי תינוק לא נולד גזען וילדים מבינים דברים כאלה לאט לאט מה הנורמה ומה לא
וכן אני חושבת שכן כי ילדים גדלים למשהו אחד ועושים הכללות לפי זה ואז כשאתה גדל אתה מסתכל על התמונה המלאה, לא רק בגזענות אגב אלא בכל דבר שנראה קצת שונה או חריג ולא מתאים למה שמה שלימדו אותך בתור ילד
אנונימית
המקור של גזענות הוא בכלל באבולוציה, כשאנשים רואים אנשים ששונים מהם הם אוטומטית מרגשים קצת "שליליות", כי אם האדם הקדמון לא פחד מחיות שלא הכיר בטבע אז הוא לא היה שורד. אז טכנית את צודקת, כולם נולדים גזענים ברמה מסוימת וחלקנו מתגברים על הדחף הזה כשגדלים.
(יש גם גזענות מסיבות לא אבולוציונית כדוגמת דת וכאלה).