7 תשובות
כן זה יהיה ממש נחמד מצידך .
לא.. הוא יתעופף לך בבית
הוא לכ יכנס... ונראה לי שהוא יודע להסתתר מהגשם אם הוא רוצה אל תדאגי לו
כן ותני לו לשתות תרכיז פטל הם אוהבים
לא, הטבע שלו שם
באותו הנושא: