8 תשובות
טעימים
שואל השאלה:
לואקר דאבל שוקולד/לואקר בטעם אגוזים/לואקר בטעם קקאו/לואקר בטעם חלב/לואקר קלאסי/ לואקר קלאסי שוקולד/לואקר שוקו חלב?
מה הכי טעים?
אנונימי
אמאלה אני בדיוק אוכלת עכשיו
שואל השאלה:
^^איזה טעם?
אנונימי
לא זוכרת בדיוק אבל האריזה הכחולה הכי טעימה
לואקר זה טעים לואקר זה מדהים
אגוזי לוז
לואקר זה טעים אבל זה יקר אז כוסאמא שלהם
ממש שלא כמו האחרים
הוא הרבה יותר טעים
ומעדיפה את האגוזים