6 תשובות
שואל השאלה:
אני השנה העלתי ציונים אז תלמידה טובה
אני השנה העלתי ציונים אז תלמידה טובה
אנונימית
בית
לכי לבית הספר. מה יעזור לך הברזות, קצת שקט ממורים, ואז מה הפסד חומר, בירורים, בעיות, למה! תזכרי בעתיד זה ישתלם לך.
תלוי אם את תלמידה מצטיינת עם ציונים טובים ואכפת לך או שאת לא לומדת
שואל השאלה:
זה שווה תחיסורים?
זה שווה תחיסורים?
אנונימית
להישאר בבית, הם לא יכולים לעשות לך כלום הם רק מאיימים
באותו הנושא: