4 תשובות
באזרות את פשוט צריכה לקרוא לא לזכור את כל הפרטים להבין מה המשמעות של כל מושג שם .
וככה תצליחי גם אני הייתי גרוע באזרחות .
פשוט אל תתעמקי בחומר תקראי כדי להבין
אנונימית
לא לשנן, זה הכי חשוב.
תרשמי סיכומים לכל נושא יש גם אתרים של אזרחות שיכולים לסייע לך. הכי חשוב לרשום הרבה עם עט, לא בטלפון! תביני את החומר, ואם את לא מבינה משהו תנסי שוב ותחפשי דוגמאות באינטרנט. תקראי הרבה, מה שנראה לך לנכון לרשום! תבקשי שיטות מהמורה, בשביל ללמוד אני בטוחה שהיא תעזור לך.
תשנני את הכל ותקראי טוב את השאלות במבחן.
אזרחות זה להבין את החומר. לא רק לזכור דברים.