8 תשובות
זה מיוחד ודי מגניב לדעתי
לא מוזר, גם אני ככה (;
שואל השאלה:
אני לא אוהבת שוקולד או סוכריות שוקולד אבל אם אני במחזור או נגיד במקרה נדיר בא לי שוקולוד אז אני אבחר שוקולד מריר או מריר עם אגוזים לא אוהבת חלבי או לבן
תה אני שותה בלי סוכר
אני אוהבת ספלנדיד
כול האוכל שלי עם מלא כמויות של שום
אני חולה על וופל לימון
ופשוט מרגישה כמו זקנה
אני לא אוהבת שוקולד או סוכריות שוקולד אבל אם אני במחזור או נגיד במקרה נדיר בא לי שוקולוד אז אני אבחר שוקולד מריר או מריר עם אגוזים לא אוהבת חלבי או לבן
תה אני שותה בלי סוכר
אני אוהבת ספלנדיד
כול האוכל שלי עם מלא כמויות של שום
אני חולה על וופל לימון
ופשוט מרגישה כמו זקנה
אנונימית
לא זה לא מוזר כל אחד והטעם שלו (:
לא, למה שזה יהיה מוזר?
לכל אחד יש טעם שונה
לכל אחד יש טעם שונה
שוקולד אגוזים זה השיט ומי שאומר אחרת משקר
גם אני ככה
חווץ מהופל לימון
חווץ מהופל לימון
חחח נשבעת שגם אני שותה תה בלי סוכר חחחחחח
באותו הנושא: