7 תשובות
ההיפך^^ כל אוקראיני מתישהו מתישהו מתישהו באה מרוסיה אז הרוב רוסים
אנונימית
רוסים
^^ לא... אני רוסיה אני יודעת מה אני אומרת
איזה קטע גם אני רוסיה
אנונימית
אבל מאיפה את חושבת את זה? כיאלו שכל אחד היה פעם מרוסיה ואז באו לאוקראינה
נראה לי שרוסים.. לא בטוחה..
כל רוסי המשפחה שלו מתישהו מתישהו מתישהו באה מאוקראינה
אז אני חושבת שבארץ
יש יותר רוסים
אז אני חושבת שבארץ
יש יותר רוסים
באותו הנושא: