6 תשובות
כלא על חוצפה או אי משמעת לא
המפקדים בגילאים 18+
המפקדים בגילאים 18+
בני 18-22
אנונימי
שואל השאלה:
למה מה קרה שמישהו בגיל שלי יגיד לי מה לעשות ויצעק עליי חחל
למה מה קרה שמישהו בגיל שלי יגיד לי מה לעשות ויצעק עליי חחל
אנונימית
לא צריך לקחת את זה במובן הזה ולהיות ילדותיים
לעבור את הטירונות וזהו
לעבור את הטירונות וזהו
אם תבואי בגישה של "מי הם שיגידו לי מה לעשות?" ישאירו אותך המון שעות ביציאה ואת תעשי המון פקלים.
הטירונות היא סך הכל פחות מחודש (02) והיא הולכת להיות מאוד קשוחה מבחינה משמעתית אבל אין מה לעשות, כמה שזה מעצבן שבחורים עם ותק בצבא של סך הכל כמה חודשים יתנהגו אלייך ככה.
בשירות הרגיל שלך יהיה יותר נחמד אז תבואי בגישה של ילדה טובה ותעברי את הטירונות על הצד הטוב ביותר.
הטירונות היא סך הכל פחות מחודש (02) והיא הולכת להיות מאוד קשוחה מבחינה משמעתית אבל אין מה לעשות, כמה שזה מעצבן שבחורים עם ותק בצבא של סך הכל כמה חודשים יתנהגו אלייך ככה.
בשירות הרגיל שלך יהיה יותר נחמד אז תבואי בגישה של ילדה טובה ותעברי את הטירונות על הצד הטוב ביותר.
תלוי בכללי באיזה טירונות, בכללי הם בגיל שלך הם פשוט מתגייסים ישר להיות מפקדים. עשיתי 02 והיו מלא שהתחצפו וכאלה ולא קרה כלום חוץ מקצת שעות ביציאה
באותו הנושא: