5 תשובות
שואל השאלה:
אני מרגישה ככה מלא. זה הגיוני? זה בסדר?
אני מרגישה ככה מלא. זה הגיוני? זה בסדר?
אנונימית
זה נורמלי , לפעמים אני גם לא מרגישה כלום שאני מסיימת לא חושבת שאמורים להרגיש וואו כל כתיבה או ציור
מכירה
כן כאילו לפעמים כשאני מציירת אז זה לא יוצא כמו שציפיתי או להפך
כן
באותו הנושא: