6 תשובות
שואל השאלה:
?
אנונימית
השאלה למה את רוצה לרדת לדעתי תדברי עם המחנכת שלך ותסבירי לה את המצב
חה חה חה
שואל השאלה:
אני רוצה לרדת כי הציונים שלי ממש נמוכים אבל הבית ספר אומר שזה לא מספיק נמוך
אנונימית
שואל השאלה:
אני נכשלת במבחנים גם ככה אני פשוט לא מבינה את החומר
אנונימית
תקועה במצב כמוך,
תנסי לדבר עם המורה, מחנכת, רכזת שכבה.
אצלי בבצפר כעיקרון הרכזת מקצוע אחראית על השיבוץ בהקבצות.
תבררי מי אחראי לשיבוץ הקבצות שלכם ותפני אליו, תסבירי לה למה את רוצה לרדת, שאת חושבת שתוצאות שלך יהיו יותר טובות בהקבצה אחרת, שקשה לך עם החומר בהקבצה הנוכחית ואת בפער בגלל זה וכל מיני כאלה
אמור לעשות את העבודה