6 תשובות
לא, למעשה, באנטרטיקה אין תנאים המאפשרים הקמת מדינה.
לא, אף אחד לא הכריז עלייה כמדינה.
ואין לה ריבונות, שלטון, ואוכלוסיה.
זה לא יכול להיות מדינה.
אלא רק יבשת.
ואין לה ריבונות, שלטון, ואוכלוסיה.
זה לא יכול להיות מדינה.
אלא רק יבשת.
לא
לא
אנטרטיקה זאת היבשת היחידה בעולם שאין עליה ריבונות להפך יש אפילו אמנה שקובעת שאין לאף גוף ממשלתי סמכות עליה חוץ מבמחקר לעומת זאת אוסטרליה היא גם יבשת וגם מדינה
באותו הנושא: