התחברות הרשמה

לאין כדאי ללכת במחויבות האישית?

11 בינואר 2020, 20:26
מחויבות אישיתהתנדבותמד"אבעלי חייםמשטרה    
3 תשובות
לאן שאת הכי תתחברי.
V
Vibezz
אפ יש לך במחשביה דודה או דוד שהוא מורה והוא בעיר שלך אז אולי תעזרי לו או לה
ש
שוקושוקו בננה
^^..
ב
בּוּז
באותו הנושא:
לאן כדאי לי ללכת במחויבות אישית?
כדאי לי לזייף את כל החתימות של מחויבות אישית
מחויבות אישית בטיקטק כדאי או לא ולמה
לאן הכי כדי ללכת למחויבות אישית?
איפה כדאי לעשות את המחויבות האישית?
כדאי ללכת במחויבות אישית למשטרה? מי היה פה במשטרה?
איפה כדאי לעשות מחויבות אישית?
אם התחלנו בכיתה ט' לעשות מחויבות אישית זה ירד לי מהשעות של המחויבות אישית בתיכון?
אני מתחילה מחויבות אישית השנה, במדא אין מקום לאיזה מקומות כדאי לי ללכת?
כדי ללכת לעשות את המחויבות אישית במדא?
ללכת למחויבות אישית אם היא בשעה 18:45-20:45?