10 תשובות
10 שעות
10 שעות
אין לי אייפון אז אין לי זמן מסך, אבל בימים שאני בחופש (לא עובדת) אז מלא. בימים שאני עובדת אז כמעט ולא.
היום הייתי רק שעה, אבל בכללי 10+ שעות.
7 שעות, ציפיתי ליותר
11 שעות אני לא חושבת שזה טוב בכלל בשבילי אני יותר מידי בטלפון
לא הרבה זמן 3שעות
6 שעות
זה מצער אבל אני בטלפון כל היום
לפי מה שכתוב לי באפליקציה הזאת של הזמן מסך הממוצע היומי שלי זה 4 שעות ו 20 דקות, גם כתוב שזה ירד ב 35% משבוע שעבר.
בפועל הזמן הזה לא מדויק כי האפליקציה לא מחשיבה שיחות או מוזיקה, רק את הזמן שאני ליטרלי מסתכלת על המסך.
אני מניחה שכולל שיחות ומוזיקה זה יעלה לאיזה 16 שעות ביום.
בפועל הזמן הזה לא מדויק כי האפליקציה לא מחשיבה שיחות או מוזיקה, רק את הזמן שאני ליטרלי מסתכלת על המסך.
אני מניחה שכולל שיחות ומוזיקה זה יעלה לאיזה 16 שעות ביום.
באותו הנושא: