10 תשובות
אין לי אייפון אז אין לי זמן מסך, אבל בימים שאני בחופש (לא עובדת) אז מלא. בימים שאני עובדת אז כמעט ולא.
היום הייתי רק שעה, אבל בכללי 10+ שעות.
7 שעות, ציפיתי ליותר
11 שעות אני לא חושבת שזה טוב בכלל בשבילי אני יותר מידי בטלפון
לא הרבה זמן 3שעות
זה מצער אבל אני בטלפון כל היום
לפי מה שכתוב לי באפליקציה הזאת של הזמן מסך הממוצע היומי שלי זה 4 שעות ו 20 דקות, גם כתוב שזה ירד ב 35% משבוע שעבר.
בפועל הזמן הזה לא מדויק כי האפליקציה לא מחשיבה שיחות או מוזיקה, רק את הזמן שאני ליטרלי מסתכלת על המסך.
אני מניחה שכולל שיחות ומוזיקה זה יעלה לאיזה 16 שעות ביום.