תשובה אחת
הזמן ללימוד תורה צריך להיות במסגרת קבועה כדי שניתן יהיה להתמיד בלימוד. ועדיין צריך ללמוד לא רק לשם השכלה, אלא כדי לקיים את התלמוד בעשיית מצוות. כלומר לומדים כדי לדעת איך לקיים את כל הפרטים של המצוות ולהיות טובים יותר לזולת בעשיית חסד. אגם נמדד במעשים ולא בדיבורים יפים. וגם: צריך לקבל בנועם ובמאור פנים בני אדם.