התחברות
הרשמה
זה נכון שיש מחר שביתה בבתי הספר?
12 בינואר 2020, 21:20
שביתה
חינוך
3 תשובות
לא שידוע לי...
מ
משהו_כזה
הלוואי
(
(כ)פרה
לא שידוע לי.. אם יהיה כנראה יעדכנו בחדשות.
M
Mikmakit
באותו הנושא:
זה נכון שלא יהיה לימודים בימי שישי לכל בתי הספר ?!
נכון הבית ספר שלי ממש בית ספר מזדיין וחרא?
אמרו בחדשות שבתי ספר על יסודיים יוצאים לחופש הגדול בזמן של בתי ספר יסודיים זה נכון?
תגידו זה נכון שאת הציוני בגרות בבתי ספר אקסטרניים לוקחים את הציון בגרות של המועד האחרון ובבתי ספר רגילים לוקחים את הציון
אמרו שיש שביתה לתיכונים ביום הראשון לבית ספר?זה נכון או סתם שטיות?
שמעתי שיש שביתה בבתי ספר זה נכון?
מחר אני לא אגיע לבית הספר, רשמתי נכון?
זה נכון שמחר (13/9) בבתי הספר ובגנים מתחילים בשעה תשע?
נכון בתי הספר (המזכירות) אמורים לעבוד בבוקר בחופש?
נכון שזה הזוי ודפוק שאין בבתי ספר כבר שיעור כלכלה והנהלה?
אם יש מחר ורק המחנכת מלמדת ואני לא בא לבתי הספר היו לי 1 חיסור נכון?