7 תשובות
אכן
הוא די גרוע עכשיו אבל יש המון ארגונים מדהימים שמנסים לעשות משהו וכל אחד יכול לתרום משהו קטן. היה יכול להדרדר יותר וטבע העולם לשנות מזג אוויר בצורה קיצונית אחת ל...
עוד לא הגענו לנקודת אל חזור, תהיי אופטימית שלא נגיע. פרנויה לא תעזור
עוד לא הגענו לנקודת אל חזור, תהיי אופטימית שלא נגיע. פרנויה לא תעזור
כן.
לא. סתם שטויות של הכת הפרוגרסיבית, היו כבר שיטפונות כאלה בעבר...
כן. המצב עדיין יכול להדרדר אבל הוא כבר גרוע.
לא לא נראלי אבל כן צריך להפסיק לזהם את העולם היפה שלנו
נכון
באותו הנושא: