6 תשובות
לקרוא ספר אחר.
ככה תשכחי את הדמויות הראשונות.
או שתראי סרט/תעשי משהו שאת אוהבת.
וזה באמת מבאס אבל לא נורא,ממשיכים ;)
כל כך מבינה אותך )):
אני בדיוק גם רואה סידרה שהרבה מאוד דמויות שאני כל כך אהבתי מתות בה. תחשבי על זה שאת חייבת לגמור את הספר וזה מאוד יעזור לך במה שאת עושה כרגע וזה יכול לתת לך מוטיבציה. אם את לא חייבת את זה לעבודה כלשהי אז הייתי מציעה לך פשוט להפסיק לקרוא, ספר אמור להיות משהו שכיף ומעניין לקרוא אותו, לא מטלה מעצבנת. גם אם יש לך עבודה אבל את מרגישה שממש את כבר לא יכולה לסבול את זה אז תפסיקי
שואל השאלה:
לא לא אני במתח
אנונימית
אוי אני ככ מבינה אותך
בדכ מביאים דמויות חדשות אחרי זה ואז זה "בסדר"
שואל השאלה:
כן יש דמות חדשה אבל לא כזה אכפת לי ממנה...
אנונימית
אני קורא סדרה ממש ררוכה שכל העלילנ מתים עוד ועוד גיבורים ספר טוב למרות זה :)