4 תשובות
זה די הכללה וזה לא נכון..
הייתה לי חברה ששיקרה לי מלא ופגעה בי, והיא הייתה אתיופית
הם לא אומרים את האמת לשוטרים.....
אין להם אופי מיוחד ולא כלום יש כאלה שאומרים את האמת ויש כאלה שצבועים לא קשור לצבע או לעדה, זה שהם אתיופים לא אומר שהם אמורים להיות האנשים הכי טובים בעולם, חברי אמת לא צבועים ומנומסים מלא חושבים ככה , לא הבנתיי למה? אפשר לומר שהמבוגרים של העדה הזו כן כאלה
אבל ראית את הנוער? יש לי חברים אתיופים ויש בינהם צבועים והם לא בואי נאמר חברי אמת והם רחוקים מלהיות מנומסים
די עם ההכללות
אנונימית
זוט עני
אופסי..