התחברות הרשמה

רק אני חושב שאהבה זה אשלייה ?

ששני המינים רוצים לספק את צרכיהם ?
14 בינואר 2020, 14:32
חוות דעתאהבה ממבט ראשוןאשליה    
4 תשובות
לא רק את לפי דעתי זה מיותר.
B
Bosit18
אל תדאג אחי גם אתה תמצא אהבה יום אחד, ואתה תהיה מאושר
M
Main Guy
אז למה יש אנשים א מיניים שהם לא א רומנטיים?
G
Geekygeek
מה זאת אומרת
א
אני עייפה וזה
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על אשלי וקסמן בקשי?
אתם חושבים שאהבה של הורים לידלדים שלהם, זו אהבה שונה בין הילד מאומץ לילד הביולוגי?
מה אתם חושבים על אשלי וקסמן בקשי?
מה אתם חושבים על ה"חרם" שעושים על אשלי ביוטיוב?
מה אתם חושבים על ההריון הרביעי של אשלי וקסמן בקשי?
איך ליצור אשלייה של חדר גדול יותר?
מה אתם חושבים על אשלי וקסמן בקשי?
מה אתם חושבים על אשלי ווקסמן בקשי ?
מה אתם חושבים על אשלי וקסמן בקשי? :)
אהבה היא לפעמים אשלייה?
אני צופה בסרטונים של אשלי , מה אתם חושבים עליה?