4 תשובות
יכול להיות ששיטת הלימוד למבחנים שלך לא טובה? פנית למורות? מחנכת? משהו?
כנראה שדווקא בגלל שאת משתדלת כלכך.
קחי לעצמך יום חופש ביום שאתם לא לומדים הרבה, ותני לעצמך להירגע ולא לעשות בו יותר מדי.
לפני מבחנים, תשתדלי ללמוד בכמות הנכונה ולא להעמיס על המוח עד שמרגישים שהוא עומד להתפוצץ מרוב מידע.
מורה פרטי/ת אם יש באפשרותך זה תמיד טוב, להיעזר בחברים, הורים, משפחה ובכל מי שיכול לעזור לך באותו חומר.
ולבוא בראש רגוע וטוב למבחן, תמיד לזכור שזה רק מבחן ושהכל בסדר. את למדת ועשית את ההשתדלות שלך, ומעבר לזה זה לא תלוי בך :)
בהצלחה אהובה
לקחת שיעורים פרטיים
לדעתי את צריכה חבר שירצה לילמוד איתך למיבחנים זה הכי עוזר מי ניסיון