3 תשובות
קודם כל תדברי איתה ותגידי לה שאת מצטערת ושזה חא יקרה יותר ובאמת אל תחזרי על זה.
מנסיון אם היא כרגע בתקופה חרא אז זה ישפיע עליה גם כי היא תחשוב שאת לא רוצה להיות איתה ודברים בסגנון
תדברי איתה.אבל לא בווצאפ
מנסיון אם היא כרגע בתקופה חרא אז זה ישפיע עליה גם כי היא תחשוב שאת לא רוצה להיות איתה ודברים בסגנון
תדברי איתה.אבל לא בווצאפ
שואל השאלה:
מרגישה כאילו אני תמיד פוגעת בה
מרגישה כאילו אני תמיד פוגעת בה
אנונימית
דברי איתה על זה, כנות זה דבר הכי חשוב בחברות (נשמע קיטשי אבל בסדר זה נכון), דברי איתה פנים מול פנים, תאמרי לה שאת כל כך מצטערת ואת מרגישה כל כך רע עם זה, ותכלס תאמרי לה מה את מרגישה, תאמרי לה שאת תומכת בה, תאמרי לה שתנסי כמה שיותר להיות איתה אבל כל פעם קרה לך משהו ותסבירי לה שזה לא תירוץ ואת באמת אוהבת אותה ומצטערת. ותכלס דברי איתה בכנות
באותו הנושא: