15 תשובות
כי זה טבע האדם, להוריד לאנשים שמהווים איום מסוים כלפיהם,
כמו שרואים מלא נשים מלאות שיורדות על רזות וכו', זו דרך של קנאים להתמודד עם מה שאלוהים לא נתן להם.
כמו שרואים מלא נשים מלאות שיורדות על רזות וכו', זו דרך של קנאים להתמודד עם מה שאלוהים לא נתן להם.
אנונימי
כי את בן אדם טוב ואת לא רוצה להיות "שונה"?
ק-נ-א-ו-ת.
הן חושבות שאת יפה יותר מהן אז הן מנסות להוריד לך את הביטחון העצמי.
אל תתני להן להוריד לך את הביטחון רוג'רינה! את חזקה!
הן חושבות שאת יפה יותר מהן אז הן מנסות להוריד לך את הביטחון העצמי.
אל תתני להן להוריד לך את הביטחון רוג'רינה! את חזקה!
וואו,כמה צניעות.
אני אחת כזאת, ו-וואלה לדעתי עיניים חומות ושיער חום יפה יותר מבלונדיניות עם עיניים כחולות, עם כל הכבוד,זה כבר יצא מהאופנה.
אני אחת כזאת, ו-וואלה לדעתי עיניים חומות ושיער חום יפה יותר מבלונדיניות עם עיניים כחולות, עם כל הכבוד,זה כבר יצא מהאופנה.
אנונימית
אין פה קשר לצניעות,
לא כל משפט מלא ביטחון עצמי הופך בן אדם ללא צנוע ^,
חוסר צניעות מתבטא בדברים אחרים, פה זו שאלה אנונימית באינטרנט.
ואין דבר יותר יפה מבלונדינית עם עיניים כחולות מי שאומר אחרת זה רק בשביל לגרום למי שלא כזו להרגיש טוב עם עצמה
לא כל משפט מלא ביטחון עצמי הופך בן אדם ללא צנוע ^,
חוסר צניעות מתבטא בדברים אחרים, פה זו שאלה אנונימית באינטרנט.
ואין דבר יותר יפה מבלונדינית עם עיניים כחולות מי שאומר אחרת זה רק בשביל לגרום למי שלא כזו להרגיש טוב עם עצמה
אנונימי
אויש כאילו שלמישהו אכפת אם את בלונדינית עם עיניים כחולות, נו באמת.
אף אחד לא מסתכל על זה.
אף אחד לא מסתכל על זה.
שואל השאלה:
טינקרבל אני אוהבת אותל
טינקרבל אני אוהבת אותל
אנונימית
אני ועוד מיליוני גברים מסתכלים על זה,
מה אין דבר יותר בולט בחדר מלא בנשים עם שיער שטני ושחור מבחורה בלונדינית עם עיניים כחולות זה מושלם
מה אין דבר יותר בולט בחדר מלא בנשים עם שיער שטני ושחור מבחורה בלונדינית עם עיניים כחולות זה מושלם
אנונימי
כי שיער חום ועיניים חומות בהרבה יותר יפה, כשאני מסתכל על בלונדינית עם עיניים כחולות אני לא אוהב את מה שאני רואה משהו שם חסר..
אנונימי
חוסר ביטחון
תמיד נסתכל על אחרים
אף אחד לא שלם עם עצמו במאה אחוז
ואדון אנונימי שמעלי, זה שמשהו אחר מושך אותך לא אומר שזה יפה יותר.
תמיד נסתכל על אחרים
אף אחד לא שלם עם עצמו במאה אחוז
ואדון אנונימי שמעלי, זה שמשהו אחר מושך אותך לא אומר שזה יפה יותר.
צודקת^
למה כי רזות ורזים לא יורדים על שמנים?
למה אתה לוקח רק צד אחד כי אתה מרחם עליו בגלל שהוא יותר יפה בעיניך?
ומה הקשר קנאיות? היא לא אמרה שהן דיברו אליה לא יפה.
ולשאלה, אין לי כל כך מה להוסיף כי אמרו הכל, כנראה את מסתכלת על החסר כמו שכולנו עושים ומרגישה מאויימת.
למה אתה לוקח רק צד אחד כי אתה מרחם עליו בגלל שהוא יותר יפה בעיניך?
ומה הקשר קנאיות? היא לא אמרה שהן דיברו אליה לא יפה.
ולשאלה, אין לי כל כך מה להוסיף כי אמרו הכל, כנראה את מסתכלת על החסר כמו שכולנו עושים ומרגישה מאויימת.
אנונימית
לאנונימי שאמר אין דבר יפה יותר מבחן שינית עם עיניים כחולות
זה יכול להיות יפה אבל זה שיש לה שיער יםה ועיניים יפות לווא דווקא אומר שהיא יפה יכול להיות לה פרצוף חרא
אני לא אוהבת כלכך בלונדיני מעדיפה שטני או חום ועיניים ירוקות כחולות
את יכולה להיות יפה עם בלונד נמוכה גבוהה רזה שמנה אבל זה שתגידי בלונידינית עיניים כחולות גבוהה זה לווא דווקא אוצר שאת יפה
זה יכול להיות יפה אבל זה שיש לה שיער יםה ועיניים יפות לווא דווקא אומר שהיא יפה יכול להיות לה פרצוף חרא
אני לא אוהבת כלכך בלונדיני מעדיפה שטני או חום ועיניים ירוקות כחולות
את יכולה להיות יפה עם בלונד נמוכה גבוהה רזה שמנה אבל זה שתגידי בלונידינית עיניים כחולות גבוהה זה לווא דווקא אוצר שאת יפה
אני רואה פה את אלה שאומרים שבנות עם שיער חום ועיניים חומות זה הרבה יותר יפה - למה באתם? להוריד לשואלת השאלה את הביטחון?
מי אמר שזה הרבה יותר יפה?
כל הצבעים יפים.
ובשבילך^ למה לה מותר להגיד שחום זה לא מיוחד ולנו אסור להגיד?
תנסחי שוב את התשובה שלך.
כל הצבעים יפים.
ובשבילך^ למה לה מותר להגיד שחום זה לא מיוחד ולנו אסור להגיד?
תנסחי שוב את התשובה שלך.
אנונימית