2 תשובות
לדעתי זה תלוי אם את בריאה בגיל המתאים יולדת ילד לעולם טוב אז לא צריך להפיל
אבל אם את בגיל קטן מצב כלכלי לא טוב אין אבא אין אף אחד יהיו לו חיים קשים
תמסרי לאימוץ
בשביל מה צריך ... עדיף להפיל
ואני מאמינה שכל ילד וכל אדם נולד כדי לשנות משהו אפילו הכי קטן בעולם
בלעדיי היטלר 1 לא היינו מקימים מדינה..
הכל משפיע אי אפשר לשנות את העבר
כי העתיד יהיה גם שונה
מה הקשר? אף אדם לא 'נולד' רשע. זה תלוי בחינוך, לחלוטין.
היטלר חונך לשנאת יהודים, צוענים ושאר בני מיעוטים. הייתה לו כריזמה לעשות עם זה משהו- וזה מה שיצא..