4 תשובות
היום בנים כבר בקושי מתחילים עם בנות.
כן יש הרבה שמתחילים אבל לא כולם רוצים בשיביל ידידות יש כאלה כי הם באמת רוצים חברה אבל זה אנשם יותר נועשין
יאפ.קרה לי לדבר עם כמה לא בישביל להתחיל איתן :)
עריכה קטנה; לא מדבר על בנות רנדומליות
עכשיו את אומרת את זהה!?
אוףף אז סתם סיננתי אותו!!!
אנונימית