התחברות הרשמה

איזה כיף תאמת היה שווה לקצר את החופש הגדול בכולה 4 ימים, כי באמת התבאסתי אבל עכשיו אני שמחה כל שלושה ימים יש חופש, מה אתם חושבים?

22 בספטמבר 2012, 21:50
חופש הגדולבני נוערחופש    
3 תשובות
הגשר הזה בין הימים היה גם שנה שעברה.
D
Dollywink אני פרשתי מפה
שואל השאלה:
אבל היום גשרים שלא היו
אנונימית
...?
D
Dollywink אני פרשתי מפה
באותו הנושא:
אני שווה רצח (קצר מידי)
לדעתכם החופש קצר מדי/ארוך מדי/באורך המושלם?
שמעתם שמקצרים את חופש חנוכה ב5 ימים?:
מה יותר שווה לי? תיכנסו פירוט למטה קצר
אני יודעת שיאצתי מפגרת אבל גזרתי לעצמי את הריסים והם ממש קצרות! זה יגדל חזרה עד סוף החופש?
יש בשישי חופש?.. קצר..
שווה להתחיל לראות פאודה? ועל מה זה בקצרה?
בנות תגידו תאמת נכון אתם אוהבות רק בנים ערסים לא באמת תגידו תאמת?
אני צריכה נימוקים למה לא כדאי לקצר את החופש הגדול?
מה אתם עומדים לעשות בחופש חנוכה? קצר מידי
תאריך תחילת החופש הגדול - באיזה תאריך החופש הגדול?