6 תשובות
אנחנו הקצב ואנחנו המורל ואם אתה לא משלנו- אז מי אתה בכלל?!
ואז מגיע מקצב של ביט בוקס כושל.

מהאהובים עליי.
קצב, וקצב..
צפון צפון צפון
קצב וקצב..
חרא בנגב
אוהבים את המשצים (יה מאן)
ורק את המשצים..
(חחח זה רק חלק מהמורל)
אנונימית
שואל השאלה:
אין על המשצים
אנונימי
אין לי ממש מורל אהוב אז אני אכתוב כמה
ללב נכנס
מהילדות
הישארי
עד שאמות
ועד יומי
האחרון
אמשיך לשיר
אותו פזמון
כחול שחור עולה עולה
כחול שחור עולה עולה
כחול שחור עולה עולה

אומרים אנחנו חנונים (חנונים)
שבט של מדענים (מדענים)
אומרים אנחנו חנונים (חנונים)
וואלאק אתם צודקיםם
אחריך אני אלך
מוכן למות למענך
אדום לבן בנשמה
שבט _____ מלחמה!

יש לי רעל בעיניים (יש לי רעל בעיניים)
אני צועק עד השמים (אני צועק עד השמים)
אני מרעיד ת'אדמה (אני מרעיד תאדמה)
שבט ______ מלחמה!

אש! אש! מלחמה
שבט ____ מעצמה

(הרבה פעמים, מתחילים חלש ולאט לאט מגבירים את הקול)

when i say go, you say fight
go (fight) go (fight)
when i say win you say tonight
win (tonight) win (tonight)
____ you say שבט when i say
שבט (____) שבט (_____)
is dynamite שבט _____ so go fight win tonight

כל מי שסגול אפור קופץ
כל מי שסגול אפור קופץ
ה____ עולה עולה עולה
ה____ עולה עולה עולה
(גם את זה הרבה פעמים ולאט לאט מגבירים את הקול)

אנא בחיבק (שבט _____)
לה לה (שבט ____)
איווה איווה (שבט____)
שבט ____ (שבט _____)
(גם זה)

_____ זה שם השבט/ גדוד/ אשכול /מה שזה לא יהיה אצלכם
והצבעים זה הצבעים
אנונימית
הצופים הקופים מין התחת הם יוצאים בשורה ארוכה עם נזלת ירוקה

אל תצאו עלי אני צופיפניקית מותר לי לרדת על צופים
אנונימית
מחוז דרוםם
איזה חלוםם
כל מועצה פה ייההללווםם
לא זוכרת את ההמשך
אבל התנועה החדשה