4 תשובות
לא זה לא מוזר
אני לא יודעת איך להתגבר על זה
קצת. גם אני מריצה בראש סוטיאציה מסויימת עם בנאדם שכבר לא חלק מהחיים שלי.
זה קורה, מתגברים, נסי להעסיק את הראש ממחשבות.
כאן בפרטי לכל דבר (:
זה קורה, מתגברים, נסי להעסיק את הראש ממחשבות.
כאן בפרטי לכל דבר (:
וואו ממש לא אני מזדהה איתך כל כך
באותו הנושא: