19 תשובות
כן.
כן.
כן בהחלט. חלקן היו גם די קרובים אלי. ראיתי שהן מורידות לי את הביטחון ולכן התנתקתי מהן.
כן
שואל השאלה:
מה אתם עושים בשביל להפסיק את זה כי זה כבר הפך לפוגע ומרגיז
מה אתם עושים בשביל להפסיק את זה כי זה כבר הפך לפוגע ומרגיז
אנונימית
להתעלם לא לשים אליהם
מתעלמת ומתרחקת מהם, מבינה שהם רק מקנאים בי וממשיכה עם ראש מורם.
לנתק איתם קשר
כל פעם שהם אומרים לך משהו כזה, זאת רק מחמאה בשבילך, כל עוד הם יותר אובססיבים, ככה הם מקנאים
כן. ניתקתי קשר איתם
כן
רוב הזמן אני מתעלם אבל אם הם לא מפסיקים אז אני פשוט יורד עליהם עד שהם מבינים שהם באמת דפוקים והם לא חוזרים
רוב הזמן אני מתעלם אבל אם הם לא מפסיקים אז אני פשוט יורד עליהם עד שהם מבינים שהם באמת דפוקים והם לא חוזרים
כן יש כיום פחות מתחייסת כמו פעם...
אני לא יודע, אוליי.
כן הייתה איזה אחת שתמיד רבה איתי כי היא קנאית ואז ניסתה להשלים איתי שוב ועשתה לי קטעים מגעילים ואני כבר לא בקשר איתה
קורה לי עד היום
לצערי לא מצליחה לנתק איתה קשר
אבל כשזה קורה אני פשוט עוקצת/יורדת/צועקת עד שהיא מבינה ואז היא שותקת
לצערי לא מצליחה לנתק איתה קשר
אבל כשזה קורה אני פשוט עוקצת/יורדת/צועקת עד שהיא מבינה ואז היא שותקת
כן.
ברור,לא מצליח להם..
כן