5 תשובות
גן עדן יודע שאני אומללה עכשיו..
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי
לא הבנתי
אנונימי
אני לא מאמינה שיש משמעות לחיים, פשוט חיים. אני כן מאמינה באלוהים ובגיהנום (לא בגן עדן, לבני אדם לפחות) אבל אנחנו רק צעצועים, לא יותר, אז תכל'ס המשמעות שלנו היא להיות צעצועים.
אני לא חושבת שאנו רק צעצועים זה יותר מדי מדכא, יש משמעות לחיים לא משנה אם זה דתי או לא . וזה לא בדיוק נכון הקטע הזה . אנו לא צעצועים יש אפשרות בחירה, משמעות החיים היא יותר מלהיות צעצוע של מישהו או אל מסיום בדת. יש מלא אפשריות לזה .
כי אומרים שגן עדן זה המקום שבו כל האנשים הטובים מגיעים לגן עדן ואומרים שזה מקום ממש טוב
באותו הנושא: