10 תשובות
למה לא היית עם אנשים מלא זמן?
שואל השאלה:
אממ לא יודעת כלכך ישלי תקופות שאני לא הולכת לבית ספר ונשארת תקועה בתוך הבית מפה לשם כבר נשארתי שנה וחצי בבית ולא יצאתי בכלל אולי לפעמים אבל רק לחמש דקות בקיצור לא יודעת השתנתי לגמרי וזה דפק אותי התקופה הזאת
אנונימית
תתחילי לדבר בפלאפון עם אנשים עם משפחה תתחילי להתרגל חאנשים ואז תחזרי לאט לאט להיות עצמך
שואל השאלה:
חזרתי לבית ספר לפני 4 חודשים ואני עדיין מוזרה
אנונימית
תהיי קז'ואל(רגילה כזאת) תהיי עם כולם ותזרמי עם הכל
כולם מוזרים בדרך שלהם פשוט תאמיני בעצמך ואל תפחדי
שואל השאלה:
קשה לי אני לא מרגישה בנוח ליד אנשים חוץ מאחותי הקטנה והיא בת 5 זה די עצוב
אנונימית
אני ממש מזדהה אתך
לי מאוד עזר דווקא לשים את עצמי במצבים שאני יודעת שלא ארגיש בהם נוח ופשוט להתמודד
תנסי לצאת עם חברים בקבוצות גדולות או למקומות עם מלא אנשים לי זה מאוד עזר
וכמובן שלמצוא אנשים שקל לך לדבר איתם על המצב הזה
שואל השאלה:
אוף
טוב אני אנסה
אנונימית
זה בהתחלה באמת מוזר אבל רק כשאין לך ברירה את מתמודדת עם זה
אני מאמינה שבסופו של תצליחי (: