9 תשובות
אם זה לא מריח טוב תביאי את זה לאבא שלך והוא יקנה לך משהו אחר
חחח באסה
איזה חוסר השקעה
איזה חוסר השקעה
בטעות כנראה לפעמים לא שמים לב
שואל השאלה:
עדיף שלא יביאו מתנה ולא יעשו פדיחה כזאת !!
עדיף שלא יביאו מתנה ולא יעשו פדיחה כזאת !!
אנונימית
תאמת זאני מעדיפה בושם של גבר יש לזה ריח מושלם.
את יכולה להביא את זה מתנה לחבר שלך או ידיד או תשמרי עד שיהיה לך אחד כזה
את יכולה להביא את זה מתנה לחבר שלך או ידיד או תשמרי עד שיהיה לך אחד כזה
שואל השאלה:
אבל הקטע שהם ידעו שזה בושם של גבר למה הביאו לי את זה??
אבל הקטע שהם ידעו שזה בושם של גבר למה הביאו לי את זה??
אנונימית
כנראה חשבו שאת אוהבת את הריח או אולי אמרת פעם ואי איזה ריח טוב
שואל השאלה:
אני פשוט חושבת שהם לא קנו את זה בשבילי פשוט זה היה אצלהם בבית והיום באו ליום הולדת והביאו את זה
אני פשוט חושבת שהם לא קנו את זה בשבילי פשוט זה היה אצלהם בבית והיום באו ליום הולדת והביאו את זה
אנונימית
נשבעת שלבשמים של הגברים יש ריח מזה טוב. תשאירי תשאירי.
ועכשיו ברצינות...שאלת אותם למה?
ועכשיו ברצינות...שאלת אותם למה?
באותו הנושא: