6 תשובות
כמעט כל הסרטונים
אנונימית
^נכון מה מצחיק בזה כולה בן אדם שצוחק ושואל מה השעה ולא שומעים אותו
ואוו איזה קורע זה אין אני על הרצפה
אנונימית
לדעתי זה הסרטונים הכי גרועים שיש בטיקטוק באמת זה ההומור הכי גרוע ולא מצחיק שיש. תראו סרטונים של אלישע, זה איכות...
ופשוט תמצאי כאלה בפור יו או בעמוד של מי שעושה כאלה
ופשוט תמצאי כאלה בפור יו או בעמוד של מי שעושה כאלה
למה זה בחמות
צפיתי בסרטון והרגשתי כאב פיזי בכל הגוף
לא הצלחתי לצפות בזה עד הסוף
לא הצלחתי לצפות בזה עד הסוף