3 תשובות
שמכבי קבוצה הכי טובה ויודעת להפסיד בכבוד .. ומנצחת בכבוד הפועל סתם קבוצה צריך למחוק אותה
אנונימי
מכבי והפועל זאת יריבות עירונית, משחקים בין שתי הקבוצות נקראים "דרבי", שבו הקבוצה נלחמת להביא כבוד לעיר.
בתל אביב כמו ברוב ערי העולם, יש יריבות עירונית בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב, על שליטת העיר. מכבי שונאים את הפועל, הפועל שונאים את מכבי. אבל היריבות הזאת לא רק על כבוד העיר, היא הייתה בעבר שהפועל אכן הייתה קבוצת צמרת ואחת הקבוצות החזקות, היריבות הייתה גם על שליטת הכדורגל הישראלי כולו. מכבי תל אביב, הקבוצה המעוטרת ביותר, והפועל תל אביב הקבוצה השנייה המעוטרת ביותר, נלחמו על להיות הקבוצה השולטת של המדינה בנוסף לשליטה בעיר. זה גם קשור לאגודות ספורט, מכבי תל אביב שייכת לאגודת מכבי, שנחשבים לעשירים והפועל תל אביב שייכת לאגודת הפועל, ששייכים למעמד הפועלים
הפועל היא קבוצה תחתית ויש לה קהל משוגע שבא לכל המשחקים למרות ההפסדים. ומציין שגם בלאומית הם באו.
והקהל של מכבי הוא קהל הצלחות בלבד שלא שומעים אותם בכלל במשחקים. ובנוסף לזה אני לא חושב שאם מכבי תהפוך לקבוצה תחתית ותירד ליגה הקהל שלהם ימשיך לבוא ולעודד אותם במשחקים כי הוא קהל הצלחות בלבד.
אז נסיים בכך שהקהל של הפועל הוא לא קהל ניצחונות והוא יהיה עם הקבוצה בכל מצב, והקהל של מכבי הוא קהל הצלחות
אנונימי