7 תשובות
התחלתי לשמוע ערבית
כי אהבתי את השירים אבל רק בודדים
כי אהבתי את השירים אבל רק בודדים
ככל שהזמן עובר אני אוהב יותר מטאל
השתנה באופן די דרסטי. הנה ברייקדאון של הטעם המוזיקלי שלי עם השנים:
כיתה ה'-כיתה ז': ראפ ופופ (מיינסטרים בעיקר)
כיתה ח': בקושי שמעתי מוזיקה, לרוב להקות רוק קלאסי, וגם להקות פופ רוק (של אימו...mcr, פול אאוט בוי, בלינק 182 וכאלה)
כיתה ט'-י'- התחלתי לשמוע garage rock והרבה להקות אינדי, סטרוקס, ארקטיק מאנקיז, בלר, וכל מיני כאלה.
ומכיתה יא אני שומעת פשוט כמעט הכל ומלא ז'אנרים ואני מגלה מוזיקה חדשה תמיד. הכי טוב
כיתה ה'-כיתה ז': ראפ ופופ (מיינסטרים בעיקר)
כיתה ח': בקושי שמעתי מוזיקה, לרוב להקות רוק קלאסי, וגם להקות פופ רוק (של אימו...mcr, פול אאוט בוי, בלינק 182 וכאלה)
כיתה ט'-י'- התחלתי לשמוע garage rock והרבה להקות אינדי, סטרוקס, ארקטיק מאנקיז, בלר, וכל מיני כאלה.
ומכיתה יא אני שומעת פשוט כמעט הכל ומלא ז'אנרים ואני מגלה מוזיקה חדשה תמיד. הכי טוב
הייתי שומע dance ואז זה עבר ל-היפהופ/ראפ ועכשיו זה alternative.
פעם לא ממש הייתי לתוך מוזיקה
אבל אני מרגיש שככל שאני נכנס לזה יותר, אני מפתח את הטעם שלי
אז כן
טוב
אבל אני מרגיש שככל שאני נכנס לזה יותר, אני מפתח את הטעם שלי
אז כן
טוב
את האמת שלא. מאז ומתמיד אהבתי את ריהאנה אדל וכל השירים בסגנון הזה ואני מעריצה את אריאנה מגיל 10
פעם שמעתי הרבה מזרחית היום כל כך לא
באותו הנושא: