7 תשובות
אני חושבת שכדאי שנגיד בשיעורים כמו מגמה שתישארי...
זה חשוב...
אבל זו רק דעתי את צריכה לחשוב עם עצמך מה יותר חשוב לך מה ההשלכות...ומה את יותר רוצה כי זה תלוי רק בך❤
זה חשוב...
אבל זו רק דעתי את צריכה לחשוב עם עצמך מה יותר חשוב לך מה ההשלכות...ומה את יותר רוצה כי זה תלוי רק בך❤
זה בסדר אם זה פעם ב ולא קבוע.
מגמה זה מאוד חשוב, אם מפספסים שיעור אחד קשה להשלים אותו? אם כן אז לדעתי תישארי אבל זה השיקולים שלך.
תלוי. איזה מגמה את?
אנונימית
לדעתי המגמה פחות חשובה
מגמה זה חשוב...
אני חושבת שכדאי להישאר שלא תסתבכי....
אני חושבת שכדאי להישאר שלא תסתבכי....
כן
באותו הנושא: