5 תשובות
לרוב מגישים לטסט פנימי לאחר 28 מפגשים עם המורה, אני ניגשתי לאחר 39 שיעורים לטסט פנימי (שחלקם היו כפולים) שהם בעצם בדיוק 28 מפגשים. בהצלחה!
שואל השאלה:
אני עושה רק כפולים אז זה בטוח לא 28 מפגשים חח
טוב תודה לכולם
אנונימית
^אז עקצו אותי כפרה איזה באסה
עשיתי ב28 פנימי
שיעור 28 זה בדכ טסט פנימי.
אני עושה עכשיו בשיעור 30