5 תשובות
שיעור 28 זה בדכ טסט פנימי.
אני עושה עכשיו בשיעור 30
אני עושה עכשיו בשיעור 30
עשיתי ב28 פנימי
לרוב מגישים לטסט פנימי לאחר 28 מפגשים עם המורה, אני ניגשתי לאחר 39 שיעורים לטסט פנימי (שחלקם היו כפולים) שהם בעצם בדיוק 28 מפגשים. בהצלחה!
שואל השאלה:
אני עושה רק כפולים אז זה בטוח לא 28 מפגשים חח
טוב תודה לכולם
אני עושה רק כפולים אז זה בטוח לא 28 מפגשים חח
טוב תודה לכולם
אנונימית
^אז עקצו אותי כפרה איזה באסה
באותו הנושא: