3 תשובות
ואי יש לי שיטה מעולה אצלי זה עובד כל פעם תאמץ את השיטה הזאת!!
ללמוד?
ללמוד?
לקרוא ולהבין הכל, כימיה בסופו של דבר זה מאוד הגיוני, פשוט צריך להבין את ההיגיון מאחורי הדברים ואז הכל יסתדר לך.
ממליצה לך לתרגל המון וגם כדאי מבגרויות
ממליצה לך לתרגל המון וגם כדאי מבגרויות
לקרוא סיכומים ולתרגל. כימיה של כיתה יא זה הרבה הבנה
באותו הנושא: