29 תשובות
לאכול במינון לא יותר מידיי
לאכול ולעשות אחרי זה מלא ספורט אבל גם בלי קשר להשמנה זה לא בריא
לעשות אחרי זה ספורט כדי להוריד את המשקל של מה שאכלת
שואל השאלה:
אז כל פעם אחרי שאני יאכל גאנק אצטרך לקרוע את עצמי בריצה,?
אנונימי
או זה או לא לאכול גאנק בכלל אין מה לעשות^
^כן, זו הדרך הכי טובה
שואל השאלה:
איזה באסה אי אפשר פעם בשבועים להתפנק בהמבורגר טוב?
אנונימי
חחחח בטח שאפשר אבל אחרי זה גם לעשות ספורט
פעם בשבועיים ? זה מצויין אני עושה את זה פעם בשבוע
יש דרך וזה מניסיון חיים שלי כל החברים שלי ככה
קיצר אתה צריך ללעוס את האוכל הרבה ולקחת ביסים קטנים אם אתה לא מאמין לי תבדוק על זה בגוגל וגם תיראה אנשים שעשו את זה וירדו במשקל
אני אישית הייתי אוכלת לא טוב הייתי בולעת בלי ללעוס אבל אז באה אלינו מישהי תזונאית לבית ספר והסבירה לנו את הטריק ומאז ירדתי במשקל וזה משנה הכל מאחלת בהצלחה❤
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי את מתכוונת שהטריק הוא לאכול לאט לאט?
אנונימי
כן ביסים קטנים וללעוס בערך 25-30 לעיסות תקרא על זה אם זה מעניין אותך יש בגוגל הכל
אנונימית
אנונימית צודקת!
אם אוכלים לאט ולועסים מלא אז מרזים
לאכול כמה ביסים ולהפסיק באמצע כאילו לא לאכול את הכל ככה אני עושה ולא משמינה הרבה
אנונימית
את מדברת על הרעבה ^
וזה לא בריא
הוא צריך לאכול פשוט ללעוס היטב את האוכל ככה שהוא לא ישמין
אנונימית
שואל השאלה:
בדרכ עד עכשיו היתי אוכל נורא נורא מהר זה ההרגל שלע באכילה
אנונימי
שואל השאלה:
אז לאכול לאט לאט אתם אומרים?
אנונימי
כן בוודאות!! צירפתי קישור שיסביר לך יותר
אנונימית
להפוך את הקלוריות לשרירים במקום שומנים
להישאר במאזן קלורי שלילי
כל מי שאומר מה שהוא אחר לא מבין מהחיים
כן כמו שאמרו ברור שאפשר,נראה לי שניקו פיט הסביר על זה בערוץ היוטיוב שלו
מאזן קלורי שלילי זה הרעבה תפסיקו לעודד אותו לא לאכול כי זה לא מה שיעזור כאן הוא צריך לאכול בצורה טובה זה הכל
אנונימית
אם תרוצה להרזות ולאכול גאנק תישאר במאזן קלורי שלילי אם לא רוצה לרדת במשקל או לעלות אל תאכל יותר ממה שאתה שורף קלוריות לרוב זה 2500 קלוריות אני לא יודע עליך כלום אבל
לאכול אתזה במינון מסויים ופעילות גופנית
שואל השאלה:
הבנתי אז להישאר במאזן שלילי על מנת להנות מהגאנק?
אנונימי
אין.