7 תשובות
שיפה לה
החיים שלה
יש לי חברה מאוד טובה שעשתה קעקוע בגיל 14
אין מה לחשוב
חוץ מיזה שזה יפה
כלום
כלום אני מכירה כמה שעשו כבר לפני כמה שנים ואנחנו בכיתה יא אבל תחשבי על זה הרבה לדעתי כי זה משהו שהולך להישאר לך על הגוף כל החיים
אממ כלום? אני גם ביא ויש לי קעקועים