2 תשובות
כי אי אפשר לנתק את הדיבור מהעבר ולעשות כאילו הכל רגיל, זה טבעי גם שיש רגשות עדיין
זה ממש תלוי בסיטואציה. לפעמים זה כי הן פגועות, זה יכול להיות גם כי הן לא רוצות שהרגשות שלהן יחזרו / יהיו חזקים יותר וכו'. לפעמים גם זה לא נעים כ"כ ומביך.