7 תשובות
כי מותר להם.
זה אמור לשמש לנכון/לא נכון אבל במקום זה זה הפך למערכת לייקים
שואל השאלה:
כן אבל לדעתי צריך לעשות מינוסים על דברים רעים שנאמרים וכאלה, לא על דעות. אני לא סובל אנשים שאומרים לי שהדעות שלי לא נכונות ומנסים להשתיק אותי. אין בעיה שלא יסכימו.
אנונימי
אז הם רוצים להביע את דעתם על דעתך וזו הדרך באתר הזה
אל תיקח את זה אישי חבל
שואל השאלה:
ncf^
לגבי המנסים להשתיק דיברתי על החיים האמיתיים.
אנונימי
כי זו דרך להביע את אי ההסכמה שלהם עם התשובה, לדעתי אין בזה שום דבר מגעיל.
כי זאת המטרה של מינוסים ופלוסים..
אנונימית
כי בשביל זה יש את המינוסים
כמו לייק ודיסליק