7 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא יכולה פשוט בגלל זה להגיד לה אני לא החברה הכי טובה שלך וזהו
אנונימית
תשמעי אף אחד לא מכריח אותך להיות חברה שלה ובטח לא החברה הכי טובה...
אני הייתי ממליצה אם בכל זאת את בוחרת להיות חברה שלה לרמוז לה על זה שזה מעצבן אותך
לדוגמא את יכולה לדבר על מישהי *אחרת* שהיא ילדותית ולהגיד כמה שזה מעצבן אותך.
אני מאמינה שהיא תבין....
שואל השאלה:
אבל זה האופי שלה ואי אפשר לשנות אופי של בן אדם
אנונימית
שואל השאלה:
ויש לי עוד משהו שעה מעצבן אותי זה כאלו היא חייה בבועה שכל דבר שאני מדברת עליו אין לה מושג מה זה למשל מי זה עידן רייכל או חזי דין שזה רק היום היה אבל היא לא ידעה מה זה גומילום ובאמת היא לא יודעת שום דבר וזה כאלו מעצבן אותי ואני לא יודעת אם זה אשמתי וזה לא אמור לעצבן או שזה בסדר שאני מתעבצנת
אנונימית
אפשר.... ילדותיות זה לא תמיד אופי לפעמים זה פשוט חוסר בגרות....
ברור שלא ביום אחד אבל תראי לה דוגמא תזרקי לה עצות זה יקרה לאט לאט
שואל השאלה:
אבל אני לא יכולה פשוט לבגר אותה
אנונימית