התחברות הרשמה

יש למישהו כאן גאלקסי נוט 9? ממליצים?

24 בינואר 2020, 16:06
GalaxyגלקסיSamsung    
2 תשובות
כן לי יש
פ
פרפרנחמד
טלפון טוב מאוד ו מצויין
פ
פרפרנחמד
באותו הנושא:
ממליצים על גאלקסי a50?אני לא אוהבת אייפון אז תחסכו את התגובות
איזה גאלקסי אתם הכי ממליצים ?
מה הסדרות שאתם ממליצים למישהו שעולה לכיתה ו
למישהו פה יש גאלקסי 7A?
ממליצים על הטלפון גאלקסי נוט 10 פלוס? אשמח אם תרשמו חיסרונות והיתרונות של הטלפון.
למישהו יש גאלקסי a50 ויכול לומר אם זה פלאפון טוב?
למישהו כאן יש טלוויזיה חכמה בבית (smart) אם כן אשמח לדעת איך זה ממליצים או לא?
ממליצים על גאלקסי s7 ?
אייפון או גאלקסי? מה יש לכם ומה אתם ממליצים?
למישהו יש פה גאלקסי 9 פלוס?
על איזה גאלקסי אתם ממליצים ועל איזה לא? ו8 טוב?